mandag den 14. april 2014

Kan man hoste i takt....

...til musikken?


I nat har jeg nærmest hostet mine lunger op: Jeg er ved at blive vanvittig, men det går i det mindste den rigtige vej....satser på at nattens og dagens enorme mange hosteanfald blot er influenzaens sidste krampetrækninger. For pokker hvor er jeg utålmodig og eftersom jeg også er meget stædig, så har jeg besluttet at male sønnens værelse i aften!!!! Manden er sendt efter maling ;D Kan ikke klare mere ineffektivitet!!!!

Med hensyn til musikken, så lytter jeg til keltisk musik om natten...ja nu også om dagen....det er så dejlig afslappende musik. Sangen som jeg har uploaded her er dog en af dem med lidt mere gang i :-)

Hvad lytter du til, når der skal slappes af?

3 kommentarer:

  1. Måske....:) tror dog ikke.Sikke en skøn musik.
    Jeg håber det snart går over hos dig,den er virkelig træls den influenza.....
    Jeg har et anlæg i vores soveværelse med afslapnings musiks cd i,og når jeg ikke kan sove så tænder jeg for den og sover med det samme igen;) Rigtig godt...
    Rigtig god bedring til dig med masser af knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Elsker Keltisk/irsk musik :-) Stakkels dig, er du stadig syg ?

    SvarSlet