torsdag den 24. april 2014

Hæklet Mandala DIY

Har du lyst til at hækle dig et farverigt betræk til en taburet, 
så kan du finde opskriften lige her.


Jeg ejer ikke selv sådan en IKEA-taburet, men hæklede på betrækket til Mette på messen i Middelfart....det var sådan en "ej skal vi ikke lige lave det-idé" Betrækket blev hæklet færdigt hjemme og jeg kan se på Mettes billeder, at man nok skal droppe en omgang eller tre, for at få betrækket til at sidde pænt på taburetten. 

her er betrækket trukket på en papcirkel
og lagt ovenpå min egen træ-taburet ;)

11 kommentarer:

  1. Den er altså så fin og dejlige sommerfarver.

    SvarSlet
  2. Jeg elsker altså den mandalay den er så sød og dejlig i farverne. Jeg bliver glad af at se på den.

    Mette kan jo lægge noget skum under så passer den mandalay jo bedre.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Fantastiske farver, ville være skønt til en pude

    SvarSlet
  4. Det betræk er super flot - skønne farver der kun kan gøre en glad :))

    SvarSlet
  5. det er sååååå fint :)

    SvarSlet
  6. Den er godt nok flot og sommerlig! Nu kan sommeren bare komme an! Det er et flot farvevalg!

    SvarSlet
  7. Sååå flot og stort arbejde :-) Har selv været i gang med noget ligende til Kreativ strik, men det var ikke et betræk til en taburet :-)

    SvarSlet
  8. Det ser meeega flot ud! Det kunne måske også bruges til en sofapude? Super lækre farver :o)

    SvarSlet
  9. Hej håber du vil hjælper. Prøver at hækle denne men er gået i stå. Hvordan hækler man stm-Sam

    SvarSlet
  10. Jeg har brugt din opskrift som inspiration til et betræk til mine korkbordskånere.
    Hilsen Bente

    SvarSlet
  11. Hvor finder jeg opskriften?

    Mvh Dorte

    SvarSlet