onsdag den 30. april 2014

Terrasse-hygge

....under mit sommertæppe :)


Nu skal jeg snart tage mig sammen til at tage et billede af hele tæppet og den hæklede kant ;)

I dag har jeg puttet mig under tæppet og hæklet lidt mere til weekendens workshop. Hold nu op hvor hækler jeg bare langsomt!

Om 2 timer kommer sønnen hjem på lyn-visit. Han skal til KranioSakral behandling hos den bedste behandler, nemlig Lone :) Hun har Anemoneklinikken i Vorbasse og kan stærkt anbefales. Drengen har fejlet et vildt spring og fået et smæk i lænden. I mandags mærkede jeg på hans lænd og er rimelig sikker på at der er et facetled, der er gået af led......heldigvis kunne Lone se på ham allerede i dag.

3 kommentarer:

  1. Det er blevet til et smukt tæppe, Lene :-) Jeres fliser ser også smukke ud - jeg ser intet ukrudt imellem ? Håber at behandlingen hjælper på jeres store dreng <3 Knus Gitte

    SvarSlet
  2. Smukt tæppe glæder mig til at se kanten af det.
    Pøj pøj med knægten. Håber det har hjulpet at få lidt kyndig behandling..

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Hygge Hygge :-) Håber det hjalp med behandlingen til sønnen.

    SvarSlet