lørdag den 17. august 2013

Spray eller pensel?

 Hvad skal jeg vælge?



Jeg har købt en tapas-agtig bakke (uden skåle, hvilket var tåbeligt for i en genbrugsbutik i nærheden, kan samme bakke købes med skåle til samme pris) Bakken er grundet, men jeg er i tvivl om hvor vidt den skal spraymales eller males med pensel. Mine erfaringer med spraymaling er UTROLIG DÅRLIGE! Det er det der med tålmodigheden. At male med pensel er nu heller ikke min stærke side, sååååå ?

PS. manden min får altid et lidt anstrengt drag om munden, når jeg har gang i maleprojekter.....hvorfor mon? ;-D


5 kommentarer:

  1. Kan du ikke male først, og så spraye over....;O))

    SvarSlet
  2. Creas spray går du ikke galt i byen med. God dækevne, flot finish og et utal af farver. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ps! Det er meget vigtigt at man overholder tiden mellem hvert lag maling.

      Slet
  3. Vil også anbefale Creas spray :)

    SvarSlet
  4. Hvorfor ikke lave noget servilt dekopage op den , og så duppe noget maling rundt om med en svamp når det er tørt. Og gi det en gang lak til sidst

    SvarSlet