lørdag den 24. august 2013

Ro i lejren

...mens mor laver workshop hos Tante Grøn i dag

Basse er ikke helt tryg ved at kameraet blev stukket helt ned i kurven ;-)

Kattene sover på deres foretrukne steder.

Basse sover i en kurv, der står midt på gulvet (?) og som skulle bruges til noget helt andet end katte-kurv.

Bølle, ja han sover ikke på hovedet...billedet vendte sig bare ved uploadingen....men  han nyder at sover på mandens løbetøj (?), der ligger til afdampning på badeværelsegulvet.


Mon ikke der bliver tid til lidt afslapning for mig i morgen?

OG tid til at besøge Blogville :-)

3 kommentarer:

  1. Tusind tak for et par hyggelige timer til workshoppen inde hos Tanterne i dag hvor der gik fisk i den for os allesammen - på den fede måde *griner* Glæder mig til at kaste mig over bamsebjørnen når mønstret er klar til frigivelse. Spruttehilsner fra Mia

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Kære Lene
    Jeg håber du har haft en dejlig og sjov dag! Ville så ønske at jeg kunne være med til din workshop! ♥

    Knus til dig!

    SvarSlet