tirsdag den 2. juli 2013

Kæmpe keramik-perle


På min tur til KBH fandt jeg denne perle-butik i nærheden af min søsters lejlighed.
Nu er smykker ikke noget jeg arbejder meget med og skal heller ikke give mig i kast med sådan en udfordring, MEN da jeg så kæmpe keramik-perlen, måtte jeg bare eje den!

Hvad skal jeg så bruge den til?
Aner det ikke :)

Forslag modtages gerne :)

Der blev også købt flere perler, 
men denne gang hos Butik Nø
wauw en smuk butik



Jeg er ved at lave en hemmelighed og har brug for et par fine plast-perler. Håber at jeg kan afsløre det i løbet af denne uge.

3 kommentarer:

  1. Det er virkelig farligt at bevæge sig ind i Smyks. Har godt nok brugt mange timer inde i den butik. Det er efterhånden desværre ved at være lang tid siden jeg har været derinde.
    De er virkelig flotte dine nye perler.
    Den store perle kan du komme i en tyk lædersnor og hænge op på væggen som pynt.

    SvarSlet
  2. Jeg har flere gange handlet online hos dem, men mangler endnu at besøge dem online.
    Jeg ville også foreslå en lædersnor men så hænge den om halsen i stedet for.
    Plastperler kan du få hos søstrene grene :)

    SvarSlet
  3. Jeg har også tit handlet hos dem online, men ikke besøgt dem, så det må helt sikkert gøres en dag.

    SvarSlet