torsdag den 4. juli 2013

Dagens genbrug # 3 og # 4

...af gamle bøger

Dagens indlæg er to fluer med ét smæk og lidt af det samme, men alligevel får begge indslag et nummer. (så passer det hele jo med datoen igen og jeg får ro ;D)

Jeg har revet en side ud af en ældgammel bog og kørt siden igennem printeren. Billedet måtte bare være rådyr, for ud over katte og ræve, er jeg ret så tosset med rådyr. Nu skal det blot besluttes om det printede skal sættes i en ramme eller bruges til et kort.


Det andet indslag, er genbrugs-agtig i mere end én forstand. Jeg har nemlig vist billedet på bloggen tidligere. Igen har jeg hevet en side ud og denne gang broderet et krondyr på.


NB: Ryggen driller voldsomt i disse dage og jeg har svært ved at få det hele til at hænge sammen, men jeg vil forsøge at fortsætte med blog-legen. Der vil helt sikkert komme genbrugs-indlæg, men det er forhåbentligt også ok.

5 kommentarer:

  1. Rigtig gode idéer begge dele! Er det svært at brodere på papir? Jeg tænker på om papiret nemt går i stykker. Rigtig god bedring med ryggen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina.
      Nej det er ikke svært at brodere på papir. Er papiret tyndt, skal det naturligvis forstærkes = lim et stykke karton eller papir bag på.
      Kunne godt forestille mig fede broderier på en børnebogs-side (de har jo often en god kvalitet).

      Slet
  2. Super smarte ideer Lene :)
    Øv med ryggen - håber den snart arter sig igen
    Knus og go dag

    SvarSlet
  3. Altså hvor er det nogle flotte ideer!

    SvarSlet
  4. Sikke en fed idé med den broderede hjort. Jeg er helt vild med den!

    SvarSlet