onsdag den 10. juli 2013

Dagens genbrug # 10

...af svigermors dug.

dugen var af en særlig kraftig kvalitet, næsten denim-agtigt

Endnu en dug måtte lade livet 
og blive til bagside til en hæklet pude.

Jeg blev færdig med det hæklede stykke for næsten et år siden, men da monteringspuden var blevet væk, gik gassen lidt af ballonen for mig. NU gad jeg så ikke ha' det halvt-færdige projekt liggende og puden blev monteret....monterings-pude eller ej ;D.


Farvesammensætningen skulle også ha' indholdt koboltblå, sort , sand, råhvid og multicolor, men det kunne jeg ikke få til at spille i mit hoved. Jeg er heller ikke så god til at se farver sammen. Nu får vi at se om Laila vil ha' puden? 

5 kommentarer:

  1. Jeg synes den er rigtig fin, og en dug som bagside er en god ide :)

    SvarSlet
  2. Hold op den er jeg vild med - skønne farver ;0)
    kh Iben

    SvarSlet
  3. Jeg synes da bestemt, farverne er flotte sammen. Super god idé at bruge gamle duge til bagside, den idé skriver jeg mig lige bag øret

    SvarSlet
  4. Det er jeg da sikker på at hun gerne vil, den er SÅ fin.
    God sommer, kh. Stine:))

    SvarSlet