onsdag den 19. oktober 2011

Endnu et pro knit etui

...syet på bestilling.


Dekorationen er enkel og farve-ønsket var lilla og grøn (klare farver). Håber at det er lykkedes for mig at klare opgaven.


Etuiet er tre-fløjet og på bagsiden har jeg syet en lomme til strømpepindene.


Etuiet ligner måske sig selv, men jeg har lavet nogle ændringer. Fx. wirelommerne er samlet på den ene fløj og der er plads til 6 wire.


Rundpindene har selvfølge deres sædvanlige plads og på klappen/fløjen, der foldes ind over, er der en lomme til en kopi af et evt. arbejdsmønster.

4 kommentarer:

  1. Dine etuier er simpelthen bare så smukke og flot lavet. Helt igennem gennemførte!!

    SvarSlet
  2. De er bare så skønne og vellavede.
    Jeg kan godt lide dine farver, igen igen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Hvor er de vidunderlige dine etuier. Jeg må vist snart selv eje - hvordan er det man gør, hvis man gerne vil have et af dine fantastiske etuier ?
    Knus

    SvarSlet
  4. Jeg kan altså ikke vente til at skulle strikke alle vinterens strik nu hvor jeg har et fint etui til mine pinde :) Tusind tak Lene - du har ramt plet.

    SvarSlet