fredag den 11. juli 2014

Mobil-etui

...håndsyet patcwork


Arbejder mig stille frem med et etui til min nye mobiltelefon, der er for stor til de andre etuier, som jeg har syet. 

Jeg har haft to dage med slemme smerter i skulderen. Jeg besluttede mig for at lægge en del tøj sammen og nægtede at stoppe projektet, da skulderen protesterede......fik lige et trodsigt anfald. Det gør jeg ikke igen, for smerterne blev så slemme, at jeg var ved at besvime....og der skal alligevel en del til før jeg bliver så påvirket (masser af smerter og masser af medicin).

I dag er skulderen mindre smertefuld og trodsigheden er dampet af......sådan da ;-) jeg gør nemlig rent i dag MED VENSTRE HÅND. Og er der flere kræfter i venstre hånd, så skal jeg bestemt på terrassen og nyde solen og lidt Krea.

Rigtig god weekend.

6 kommentarer:

  1. Det er en sød ide med et patchwork etui til mobilen.
    Håber at du får nydt det gode vejr i dag <3

    SvarSlet
  2. Etuiet bliver virkelig smukt. Søde Lene - pas nu på dig selv! og vasketøjet render jo ingen vegne;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint og meget småt :-) jeg kan virkelig godt lide det.
    Fortsat god bedring.

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint. Lige mig :O)
    Glæder mig til at se det helt færdigt. God bedring med den skulder.

    SvarSlet
  5. Den der farvekombination er jeg ret vild med :-)

    SvarSlet
  6. Det er virkelig nogle skønne farver du får sat sammen :) Men pas nu på dig selv!

    SvarSlet