mandag den 14. juli 2014

Brille-etui

...til solbrillerne,
når jeg altså får købt mig et par ;-)


Jeg syr stadig patchwork, da min arm/skulder endnu er laaaaaangt fra, at kunne hækle eller sy på symaskinen. Dette etui er syet med højre hånd og jeg synes altså, at det patchwork, jeg syr med venstre hånd er pænere.....sømmen bliver mere lige???? Nå ja så kan jeg jo nørde lidt med det ;D


Lukningen med den lille hæklede flakon har jeg fundet inspiration til hos den dygtige og inspirerede Gitte Blinkilde (hun har syet et brille-etui med sådan en lukning)


5 kommentarer:

  1. Hej Lene sikke flot og alt det du kan over komme og få lavet med den arm og skulder ,forsat go sommer. -til info er jeg kommet på instegram skulle du få lyst ;) Karin PR

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt, Lene <3.
    Du må hellere se at få købt dig nogle solbriller <3
    Knus Gitte

    SvarSlet
  3. Det ser da rigtig fint ud - uanset retning!

    SvarSlet