søndag den 6. juli 2014

Håndsyet patchwork...

....fylder mine Krea-timer :-)


Min højre hånd/skulder er blevet en lille bitte smule bedre efter blokaden i sidste uge.....og jeg jubler ved selv de mindste fremskridt. Nu syr jeg ind i mellem lidt med højre hånd.....bare for at holde den lidt i gang ;-)

Sekskanterne har jeg fået tilsendt at søde Marianne :-) , der på IG hedder @patchworkblomsten. Marianne laver smukke ting, så kig forbinog nyd hendes fine håndarbejde......og kig også forbi bloggen :-)

I skrivende stund er jeg allerede i fuld gang med at sy :-)

4 kommentarer:

  1. Imponerende!
    God bedring med armen :-).

    Kh maj

    SvarSlet
  2. Dejligt med fremgang...
    Spændende projekt; rier du stoffet på pappet og syer sammen? Eller hvordan sættes stoffet så pænt på?

    SvarSlet
  3. Sikken et stort projekt! :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt at læse det går bedre - god bedring :)
    Marianne laver nogle fantastiske flotte tæpper!

    SvarSlet