fredag den 18. juli 2014

Elastik-armbånd

Sådan et armbånd sad jeg og hyggede mig med, mens jeg var "nattevagt" ved de unge menneskers fest ;) Huset er fuld af unge mennesker, for sønnen har fået lov at invitere sine efterskole-kammerater til overnatning/fest til Vorbasse Marked.

 

Nå men indlægget her skulle jo handle om elastikkerne :-) Søde Gitte Blinkilde sendte mig denne udfordring og de kunne snildt laves uden brug af højre hånd. På instagram har jeg lavet en lille DIY på hvordan jeg lavede armbåndet.....da jeg ikke kan finde tilbage til den DIY jeg fandt på nettet.

Nu er det atter tid til at tjekke op på de unge.....jeg sørger jo for lidt forfriskninger ind i mellem ;-)

4 kommentarer:

  1. hvor køber du elastikkerne? Vh Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg ved de kan købes i hobby butikker og i legetøjs butikker rundt omkring :)

      Slet
  2. Kæreste Lene...

    Hvor kan du dog udføre mange ting med venstre hånd. Du er en sej kvinde <3 Jeg havde nok sat mig ned og tudet i stedet for...

    Ønsker dig alt det bedste - og en pragtfuld ferie.

    Knus

    SvarSlet
  3. Imponerende at du kan sy med venstre hånd, god bedring ...

    SvarSlet