lørdag den 8. marts 2014

Endnu en gave...

...der venter på at blive sendt afsted.
(har et par gaver, der skal færdiggøres 
og jeg samler sammen, så jeg kan nøjes med 1 tur til postbutikken)

Pung og tørklæde-elastik 

Jeg fik syet endnu et plissé-etui/pung, men denne gang med færre plissé'er ;D. Hvis jeg ellers kan finde tid til det, vil jeg gerne lave en DIY......jeg fik taget billeder til de andre plissé-etuier, men så viste det sig at billederne var slørede og ikke kunne bruges.....og ja så gik gassen af madammen. Men det er nu ikke så svært at sy disse plissé-etuier, så måske er det slet ikke nødvendigt, at lave en DIY?



Etuiet/pungen her er til en kvinde, der fortjener alt det bedste i verden....ja det gør alle jo sådan set, men lige netop denne kvinde, har jeg specielt kær. Hun har en forkærlighed for neon og sort, så mon ikke dette etui, vil passe  hende. 

Tørklæde-elastikken er simpelthen så smart og jeg så den første gang hos Anne og jeg vidste bare at sådan en måtte jeg lave ud af Else's keramik-knapper :)  

9 kommentarer:

  1. Fine, fine sager Lene
    God lørdag, kh. Stine:-)

    SvarSlet
  2. Super skøn pung, du har syet, jeg kan rigtig godt lide dine plisséer

    SvarSlet
  3. Meget fin pung. Jeg ville elske, hvis du lavede en DIY... :-)

    Mvh. Helle

    SvarSlet
  4. Virkelig smuk gave. Laver du evt en DIY på pungen?

    SvarSlet
  5. så fint den er lavet - lækker gave ;0)

    SvarSlet
  6. Kan du hjælpe med præcist link til Annes tørklædeelastik, for jeg kan ikke finde indlægget? Kh. Bella

    SvarSlet
  7. Den er super flot den pung, ville elske en diy så jeg kan lære teknikken :)

    SvarSlet