tirsdag den 11. marts 2014

En rigtig god dag...

...havde jeg faktisk i går


Bortset fra det faktum, at sønnen skulle køres til MR-skanning på Vejle Sygehus, så havde vi en rigtig hyggelig dag.

Kender I den der stemning,  når en morgen starter med rim på græsset og den sprøde forårs-sol brager gennem vinduer, der egentligt burde pudses? Og man at man bare ved at dette bliver en god dag, uanset hvad?

Sådan havde jeg det i går morges.....
og det kunne også se ud som om Bølle-banditten 
nød morgenstunden ;-)

Sønnen og jeg havde simpelthen bare sådan en rigtig dejlig dag, hvor vi fik snakket om alvorlige ting , men også fik grint rigtig meget. Da jeg afleverede ham på efterskolen igen, fik jeg også et kæmpe knus til farvel....og det skyldtes ikke kun, at han fik et par Converse sko ;D. 

"Min motorik har jeg fra dig mor!", sagde drengen tørt, da jeg snublede over et dørtrin på Sunset og sodavanden væltede på bakken med vores mad ;D ;D ;D. Og han har fuldstændig ret!

Jeg er ikke rigtig vild med Sunset, men det er sønnen og da jeg foreslog om vi skulle spise frokost dér, var han nølende i svaret......"jamen mor det kan du jo ikke li' og jeg vil også gerne gøre noget godt for dig". Måske mit hjerte lige smeltede....det er jo ofte de små ting, der siger mest ikke? 

Jeg var træt med træt på dag jeg endelig landede hjemme igen, men det var en god træthed :-) I aften kommer drengen hjem og sover, for i morgen står den atter på sygehus-besøg....denne gang til en gastrokopi. 


6 kommentarer:

  1. Jo, det er de små kærlige kommentar fra børnene der bare varmer, HELT ind !

    SvarSlet
  2. Sikke da en skøn søn, du har :-)

    SvarSlet
  3. Han er bare skøn. Det lyder da hyggeligt med frokost og shopping og det med en dreng, stort.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt at høre - og hvor kan jeg bare se dig trippe over dørtrinnet :-) Der er ikke noget der kan smelte et moderhjerte som sådanne kommentarer. :-)

    SvarSlet
  5. Dejligt med sådan en snak og hyggedag. Håber alt er i orden med ham.
    Kh Helle

    SvarSlet