onsdag den 19. februar 2014

Når man ikke kan se skoven for bare træer


Jeg vidste bare, at jeg ville finde en færdig opskrift på en stjerne, så snart jeg selv var færdig! 

Det samme sker, når jeg i supermarkedet spørger om hjælp til at finde en vare og så står jeg lige foran den (?). 

I den stjerne-opskrift, som jeg lagde på bloggen i går, løber man ind i et hæfte-helvede. Nu  har jeg ikke så meget imod at hæfte ender (med mindre det er på Granny Squares ????), men vil du undgå at hæfte de mange ender, så kan jeg anbefale denne stjerne-opskrift 

3 kommentarer:

  1. Kender godt det, jeg havde noget der, var blevet væk. Da jeg købte en ny, kom den gamle frem. Så nu har jeg to. Det er meget typisk, i hvert fald hjemme hos mig.

    SvarSlet
  2. Kender det. Men har lært at leve med det og tænke hvor er jeg heldig at jeg fandt det. Er i øvrigt helt vild med din barnevognskæde

    SvarSlet
  3. Det kender jeg også godt og sørme også i supermarkedet. Da jeg så din stjerne tænkte jeg fluks på enderne, for har da set opskrifter hvor du kun skal hæfte start og slut, det må være den du linker til. Dog tror jeg ind i mellem, at man bare skal bide tænderne sammen for mon ikke resultatet bliver efter det, smukt og ensartet eller anderledes.

    Kh. Lis

    SvarSlet