mandag den 3. februar 2014

En skøn søndag...

Med dejlige oplevelser 


Det var en rigtig dejlig messe i Rødovre, hvor jeg tilbragte det meste af tiden hos Tante Grøn i deres smukke stand. De kvinder forstår altså, at lave garnkøb til en lækker oplevelse. 

På messen hilste jeg på mange skønne kvinder og smilte hele vejen hjem i toget.

Der være ar mange lækre fristelser på de mange fine stande, men jeg fik ikke købt så meget (godt at der snart er messe i Middelfart). Rachel Søgaards utrolig nye smukke bog måtte med hjem og den er en gave til min mor. Lidt lækkert bomuldsgarn blev også købt.

Dagen i dag er brugt på sofaen, da min brækkede tå ikke helt var så begejstret for, at søndagen blev tilbragt i semi-højhælede sko......hvad tænkte jeg egenligt på? ;)

3 kommentarer:

  1. JA det kan en braekket taa ikke lide :-))
    Men bare alle oplevelserne opvejer for taaen saa er det det hele vaerd ikk????

    SvarSlet
  2. Lækker bog nu har fået dig der - den gad jeg godt eje, det er da helt sikkert.. :)

    SvarSlet
  3. Hvor ville jeg gerne have været på den messe; dejligt at du havde en skøn dag

    SvarSlet