mandag den 4. november 2013

Mens jeg venter....

...på at regnen holder op,

har jeg fundet min symaskine frem
(den fik også lidt opmærksomhed i går formiddag)

Jeg syr hækle-etuier i Liberty stof
....det er dælme tyndt stof, der kræver afstivning, 
men smukt er det bestemt :-)

Måske viser jeg mine fremskridt på instagram (hedder filihunkattten)?, måske har jeg for travlt med at kigge ud af vinduet? Jeg venter nemlig vildt utålmodigt på at regnen holder en lille pause, så jeg kan smutte i skoven og finde det gode sted med den fine pudemos (i lørdags var der jagt i skoven og manden og jeg fandt en anden skov til gå-turen). Ok jeg er ikke bange for regnen, men lige i dag har jeg ikke planer om at blive gennemblødt og derefter være nødt til at blive varmet op med en bad og te bagefter.....ej det lyder da faktisk meget hyggeligt ;D.....hmmm vi får se.

Ha en rigtig god mandag derude i Blogville.

6 kommentarer:

  1. Jeg burde finde et godt sted med mos - for hold da helt fast det er dyrt at købe ;0)

    SvarSlet
  2. ÅHH, Husk at sige til hvis du får lyst til at sy et til knit pro.. jeg er så meget aftager hvis det er:-)

    God dag.

    SvarSlet
  3. Dem glæder jeg mig til at se. Jeg er vist nødt til og igang med et til mine nye clover nåle.
    Tur i skoven - det lyder da fantastisk. Bare det var mig. Vil du bytte med en tur til tandlægen :-)

    SvarSlet
  4. Nå ja, man kunne da også tage hundene med på tur i skoven, og finde noget fint mos.Tak for ideen, og håber du får en god tur. Kh Helle

    SvarSlet
  5. Også en god mandag til dig <3 Ak ja - hvem der bare havde en skov i nærheden :-)

    SvarSlet
  6. Ogsaa en god dag til dig. Hernede regner det soerme ogsaa.

    SvarSlet