onsdag den 6. november 2013

Hækle-etuier i Liberty-stof

I disse dage nyder jeg formiddagene med lidt syning.
Jeg syr hækle-etuier i Liberty-stof.


6 forskellige stoffer, der skal blive til forskellige hækle-etuier ligger klar på kreabordet. De første to etuier er færdige og jeg er i gang med den trejde. Det er nu hyggeligt at sidde ved symaskinen med velkendte projekter og jeg havde ellers forsvoret, at der ikke skulle sys flere hækleetuier ;D. Når de 6 Liberty hækle-etuier er syet, skal der sys endnu et hækle-etui i hør OG så tror jeg, at der skal sys et nyt til mig selv....sådan bare fordi...med mindre jeg er blevet træt af, at sy etuier igen ;D

9 kommentarer:

  1. Årh hvor fine! : )
    Fortsat rigtig god sy-fornøjelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. ps. har en sponsor-give-away kørende pt., hvis det har interesse?
      http://pladstilverden.blogspot.dk/2013/11/foto-kalender-i-julegave-i-ar-spons.html

      Slet
  2. Nej, hvor er de smukke Lene, kommer de til salg???
    Kh. Stine:)

    SvarSlet
  3. De ser helt vidunderlige ud - og lysten smitter på den der gode måde... Blafrede lidt rundt på din blog den anden dag fordi jeg bestemt mente, du havde lavet et etui med mønster, man kunne købe til KnitPro etui ? Husker jeg forkert ?
    Knus Mie

    SvarSlet
  4. Sikke noget smukt stof. God fornøjelse med syningen :-)
    Smil fra Mette

    SvarSlet
  5. Smukt, er nu ret vild med dine etuier, glæder mig til at se FOTO af hele produktionen. :)

    SvarSlet
  6. Du er så dygtig... og får lavet så smukke ting, jeg glæder mig til at se dem alle i færdig tilstand

    SvarSlet
  7. Ih du laver bare de bedste etuier! Jeg er stadig SÅ glad for mit og sender dig en lille taknemmelig tanke hver gang jeg bruger det :)

    SvarSlet