torsdag den 23. maj 2013

Fine gaver

...har jeg fået med posten.

De fine strikkemarkører har jeg fået af ?, kunne desværre ikke se afsenderen på kuverten, men glad blev jeg altså......også selv om jeg ikke strikker, så skal jeg nok finde en anvendelse af de fine strikkemarkører.


Og i går kom endnu en pakke med posten :). En kasse med kinder-æg-hylstre og chokolade....Bounty chokoladen er allerede væk ;D. TUSIND TAK ANNETTE.


Kan godt indrømme, at jeg nåede at få et meget anstrengt forhold til de der kinderæghylstre og lim ;D, men idéen med at hækle rundt om kinderæghylstrene er bare så go', at jeg gerne tager kampen op med både lim og tape.

Blog-gaver varmer helt ind i sjælen og endnu bedre når de kommer på en dag, hvor man bare har brug for lidt forkælelse :). 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar