tirsdag den 7. august 2012

Krea-klub og gårsdagens overspringshandling

Det var en absolut hyggelig aften hos Gitte, i dejligt selskab, i går i krea-klubben. 

Jeg medbragte mit lille overspringshandlings-projekt, som nu strækker sig lidt ud over de små timer, som jeg havde afsat til "overspringet".


Jeg gik i gang med et hækleprojekt...inspireret af den herlige Pinterest-side.....men var for doven (læs nærig) til at printe en opskrift ud, så jeg satte mig ned og hæklede lystigt derudaf. 

I dag trænger jeg også til overspringshandlinger, men må vist hellere se at komme i gang med de mange planlagte projekter og så længes jeg efter at sy på symaskinen ;D

5 kommentarer:

  1. Elsker overspringshandlinger...samler vist på dem ;-)

    SvarSlet
  2. Din overspringshandling ser ret spændende ud.

    SvarSlet
  3. Suk, krea-klub det smager bare godt det ord.....
    Symaskine(!) ih Lene kom igang, kom igang....hvilke projekter drømmer du om?

    SvarSlet
  4. Det ligner en kommende mus, men måske er det ikke lige det, det ender ud som.

    Jeg længes også efter at blive selv hjemme, så jeg kan tage en time med dit og en time med dut....

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Tak for hyggeligt selskab i kreaklub glæder mig allerede til næste gang!

    SvarSlet