tirsdag den 14. august 2012

I garn-himlen inden hverdagen for alvor startede

...ja overskriften siger vel det hele?

I dag starter hverdagen for alvor her i familien, men inden var jeg seriøst i garnhimlen, da jeg havde fået lov at hænge ud på Trine Bertelsens stand på en forhandler-messe i Vejle. Både lørdag og mandag sad på standen og savlede over det lækre garn....og ville ønske at jeg kunne strikke ;D

Heldigvis kan man også snildt hækle i det lækre garn :D

Jeg er vild med prikker, men det var ikke de eneste par luffer, jeg faldt for.
Trine flere lækre luffe-designs i Yaku-ulden.
Lama-uld i skønne farver til efteråret

Smukke designs
På messen mødte jeg flere fantastiske kvinder og blandt andet mødte jeg Yt, der er så sød til jævnligt at skrive kommentarer på bloggen. Jeg blev helt genert (?). Og jeg mødte også en ung kvinde, der har købt et hækle-etui af mig OG igen blev jeg helt genert (?). 
Jeg mødte også Rachel Søgaard, som havde det smukkeste armbånd på.....sådan ét drømmer jeg om......armbåndet var lavet af perlemorsknapper i grå-lige toner, enkelt og super flot.

Hovedet er fuld af ideer og hjertet fuld af sang over den hyggelige week-end, men hverdagens barske realitet skriger ind i mit hoved; "NU SKAL DER GØRES RENT, FRU SØHOLM". Ja nu går det altså ikke længere, sååååå nu griber jeg støvkluden og får has på skidtet.....eller i hvert fald starter jeg på det ;D

4 kommentarer:

  1. Altid dejligt at få ansigt på ;)
    Du skal ikke være genert men stolt over dine evner med sy og hæklenål.

    Yt

    SvarSlet
  2. hej
    det var nu også hyggeligt at hilse på dig, og få et ansigt på de fine etuier:) bruger dem konstant, og er så glad for dem:)

    SvarSlet
  3. De luffer er bare så flotte...WOW ! go' aften til dig

    SvarSlet
  4. Det var da pokkers - jeg var der lige præcis den dag, hvor du ikke var der.. Søndag..
    Øv - det havde været hyggeligt at se dig igen :o).
    Knus Mette

    SvarSlet