mandag den 11. maj 2015

KATastrofe


De sidste dages stilhed på bloggen skyldes bla. en mindre KATastrofe.
(en overvældende tristhed over min situation spillede også en rolle, men det vil jeg fortælle om en anden dag)



Bølle banditten skulle i sidste uge ha dræn og krave af, men vi havde ikke været hjemme mere end 10 minutter før der var seriøst blodbad. Jeg skal skåne for de værste detaljer, men man kunne se helt ind til knoglen....uha det så farligt ud :-/

En ny syning måtte der til og Bølle skal nu ha kraven på i yderligere en uge (3 uger i alt) og  min tid går med at være levende klø-pind og katte-lufter :-) 


Vi er nødt til at ha Bølle under konstant opsyn, for at undgå svineri og at han selvfølgelig ikke får held af, at kradse trods kraven. Den nye syning SKAL nemlig holde! Alternativet er ikke bare dyrt, men også synd for katten. 

Som jeg også tidligere har vist, så går jeg tur med Bølle flere gange om dagen og det er sådan set meget hyggeligt at få lidt frisk luft :-) Manden min er også frisk på at gå tur med Bølle, så servicen er i top :-)

Desværre har Bølle også fået koldbrand (det startede med koldbrand et andet sted) og dyrlægen håber, at det ikke breder sig mere og at den antibiotika, som Bølle har fået, er nok til at holde omfanget af vævsdød nede OG give såret en chance for at hele nedefra. I fredags var jeg i panik, men i dag synes jeg, at det ser mere fredeligt ud og at der er håb forude :-)

Humøret er hårdt ramt og jeg tænker mange tanker i disse dage omkring min situatiuon. Tanker, der endnu ikke helt er klar til at deles med nogen :-) Det er blandt andet én af grundene til stilheden på bloggen, men jeg kæmper og vender snart tilbage med både krea og hverdagslivet igen, så jeg håber at I kan bære over med mine katte-indslag :-)

5 kommentarer:

  1. Arhmen hvor er han da også uheldig den lille Bølle.. Det lyder godt nok slemt også med den koldbrand, ved slet ikke om jeg kunne holde til sådan en omgang hos Holger, for hvordan er man en sej kattemor der holder ved, når katten ikke vil have krave på? Åh jeg sender mange tanker og ønsker om god bedring til ham. Også DU får et stort kram fordi du skal kæmpe så meget med den fordømte arm. Vi "ses" på IG, og mange kh Henriette

    SvarSlet
  2. Urgh. Kom du bare med KATastroferne. Mine er lige blevet hhv. steriliseret og kastreret. Det var slemt nok at se. Hvis du er til den slags, kan du kontakte Astrid på Soulguide. Hun kan heale din Bølle. Hun har fixet både missens sterilisation, sønnens knæ, mit håndled og mandens kraveben. Hun er ikke dyr, syntes jeg. Og hun fjernhealer, så du skal ikke rejse efter hende. God bedring med Bøllen.

    SvarSlet
  3. Sikken da nogle KATastrofer - jeg håber snart at der kommer lidt solskin i jeres kære hjem <3
    Knus Gitte

    SvarSlet
  4. Det er lidt at kæmpe med både på den ene og den anden front. Men se sådan på det at så længe du kæmper så er der håb. Små ting kan slå en helt omkuld, men der kommer gode dage igen. Ting tager tid og det er svært når man har kroniske smerter og ens liv er vendt på hovedet. Tag en dag af gange søde ven og vid at det hele nok skal gå. Jeg sender lige om ordentlig portion energi og varme i din retning. Fortsat god bedring med missedrengen, han skal nok klare den. katte kan være ret sejlivet når det kommer til stykket og i er jo gode til at passe på ham.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
  5. Gale katte får som bekendt revne skind - men det undrer mig at Bølle skulle være SÅ gal????
    Stakkels jer, der skal bøvle så meget med det sår. Men byldesår kan være svært drilagtige, det ved jeg fra mig selv.
    God bedring til missedrengen.

    SvarSlet