onsdag den 19. december 2012

Jule-bordet?

Ikke fordi at jeg er sådan totalt overskuds-agtig, men jeg er da begyndt at tænke på hvordan julebordet skal dækkes. Dugen skal være den røde hør-dug, som blev købt til vores allerførste hjemme-jul, men så mangler jeg liiige den rette inspiration for at komme videre.

Godt at vi har Pinterest ;D

Her fandt jeg denne søde lille idé, men jeg har ikke helt så mange fine små klokker....og dog....måske kan jeg bruge nogle af de der gamle fyrfadsglas, der blev brugt til at sætte i de der smedejernsstager? Hmmm det skal da lige tjekkes.
Mini cloche Christmas place setting | Dining room | PHOTO GALLERY | Homes & Gardens | Housetohome.co.uk
billedet er lånt herfra
Har I styr på julebordet?

Ja egentligt ville jeg vise en helt anden ting, men jeg mangler liiige en ledning, så billederne kan komme fra kamera til computer....har lånt sønnens kamera, men han ligger med halsbetændelse og jeg nænner ikke at vække ham.

2 kommentarer:

  1. Sød ide.

    Her er dugen også rød, derudover enten sølv eller guld afhængig af temperament.
    Nu får jeg da snart helt ondt af dig, fordi du ingen kamera har :S Jeg håber du får en i julegave.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Jep - en løber af gran som en guirlande gennem hele bordet, clementiner og lys..... Det er flot, julet og en tradition.

    Glædelig jul til dig.

    SvarSlet