tirsdag den 28. februar 2012

Blomster-inspiration til konfirmationen


I Vejen ligger der en super fin blomster-butik, E-blomsten, hvor jeg fandt denne lille skønhed.

Butikkens ejer er super kreativ og kom med et forslag til borddekorationen, som lige passede til Kaspers forestilling. Han havde selv en idé, men jeg kunne ikke helt forestille mig det og havde derfor slæbt ham ind i blomster-butikken, så han kunne pege ud, hvilken slags blomster han havde i tankerne. 

Borddekorationen bliver slet ikke som overstående, men inspirationen og ideen vil blive at se...... ;D.

Det er skønt, når tingene efterhånden falder på plads i mit hoved, så nu vil jeg forsøge at få færdig-gjort nogle af de halv-færdige projekter, som ligger rundt i hele huset.

1 kommentar:

  1. Jeg er også vild med e-blomsten. Og søde søde Ketty (som hun hedder) er bare SÅ dygtig til sit håndværk.

    SvarSlet