torsdag den 24. februar 2011

Wauw en REL give away

Hos http://www.marolle.com/ er der den skønneste GIVE AWAY med Rie Elise Larsen sager. Det er absolut værd at tjekke ud, men lad mig nu bare lige vinde ikke ;D?!


Jeg synes at REL's evner til farvesammensætning er helt fantastisk og jeg ville ønske at jeg havde de samme evner og det samme mod. Jeg lover hele tiden min søster at jeg nok skal blive bedre til at være modig og jeg prøver virkelig også og når jeg har prøvet skal jeg lige tilbage til det sikre...nemlig at bruge den samme farve, bare i flere nuancer.
Sådan en flot GIVE AWAY hos Marolle er svær at hamle op med, men jeg håber at der er nogen der vil deltage i min lille GIVE AWAY, som kommer inden så længe her på bloggen.

2 kommentarer:

  1. super fin blog du har glæder mig til at læse med
    kh Barbara

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at følge din nye blog. Er selv lige startet op med en helt ny blog så kender godt det besværlige i at finde på navn m.m.

    SvarSlet