tirsdag den 22. februar 2011

Barnaby og hækling - en himmelsk kombination

Jeg bliver ofte drillet med min hang til Barnaby og hækling - det er lidt farmor-agtigt får jeg ofte at vide, men nu hvor hækling er blevet så populært, så er min omgangskreds glad for at kende én der er lidt farmor-agtig ;D.
Min mand og søn er i Parken for at se en eller anden fodboldkamp, så der er dømt TOTAL HYGGE... Jeg starter med at høre "Troldmandens lærling" (jep, fik lige lyst til en tur down memory lane). Alt imens symaskinen får lov til at arbejde i mine nye herlige stoffer. Jeg var nemlig lige et smut forbi Modestoffer og Dorthe syntes, at hun var heldig, at jeg lige kunne bruge en stak af hendes reste-stoffer...mon ikke nærmere at, det var mig der var heldig. Tak Dorthe, du er nu helt fantastisk. Jeg skal jo til at arbejde på en GIVE AWAY til bloggen her.
Når jeg trænger til en pause, så hopper jeg ind i min seng med Barnaby på dvd'en og hækletøj i hånden. Hvilken fantastisk plan for dagen.
De hæklede blomster er et projekt som "min Laila" (Laila fra Brugsen - alle kender og er vilde med Laila) har spurgt om jeg kunne lave for hende (hun har en idé til en pude).

3 kommentarer:

  1. Jaaah, så fandt jeg dig også. Bliver skønt at følge endnu en kattegals blog. :o)

    SvarSlet
  2. Hejsa. Skønt at se og læse at du har der godt. Jeg er bare rigtig glad for at du blev så glad for mine rester - tro mig der kommer flere:-)Går det godt med katten ? Glæder mig til vi ses igen :o)

    SvarSlet
  3. Tillykke med bloggen - vil da glæde mig til at følge med - er jo selv lidt farmor agtig ;-)

    Hilsen Grith

    SvarSlet