onsdag den 17. juni 2020

Syvejledning på rundpinde-etui

Så fik jeg langt om længe lavet syvejledningen til dette rundpinde-etui.


Rundpinde-etuiet her kan rumme 20 rundpinde.

Klik HER og hent vejledningen ganske gratis.




Jeg bruger mange forskellige afstivnings/mellemlægsmaterialer, men det gør også, at etuiet her får en mappe-lignende kvalitet. Jeg har eksperimenteret med forskellige materialer og i skrivende stund, kan jeg ikke helt beslutte mig for om, jeg foretrækker den tynde eller kraftige veledon til etuiet. Der er jo fordele og ulemper ved begge dele, så har du nogle erfaringer, er jeg lutter ører.

Håber i øvrigt at syvejledningen giver mening ;-)

3 kommentarer:

  1. Kære Lene,
    Årh, det er simpelthen så flot et etui. Jeg ville ønske, at jeg kunne finde ud af at sy. Kan man evt. købe et etui af dig? Syr du på bestilling?

    SvarSlet
  2. Hej
    Er I gang med at sy 'dit' etui men lommerne bøvler jeg med. Jeg kan ikke gennemskue hvordan de skal syes fast? Kan du hjælpe?

    SvarSlet
  3. Jeg har syet et utal af fold bare indkøbsnet. I stedet for at flagre rundt med en pose i hånden, når man er i byen, har man en lille clutch i hånden. Det kan jeg lide

    SvarSlet