lørdag den 2. maj 2020

Wire-strikke-pinde-etui

Gratis syvejledning
til wire-strikkepinde-etui


Klik på linket her


Mønsteret til dette etui blev lavet efter helt specifikke ønsker til antal strikkepinde, men du tilpasse dit etui ved at ændre antal lommer/kanaler mm



Lynlås-pungen er til smådimser og kan foldes/vippes over. Under lynlåspungen er der syet 2 trenser til nøgleringe eller noderinge, der kan bruges til maskemarkører og/eller de der låse-dimser til strikkepindene og wirene.






6 kommentarer:

  1. Hej Lene, desværre virker linket ikke. Er det fordi jeg bor i Holland? Tak for svaret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeanette.
      Linket burde virke selvom du bor i Holland, men send mig en email og jeg kan maile dig syvejledningen (ls10(@)outlook.dk

      Slet
  2. Hejsa.

    Smukke ting du designer. Jeg kan ej heller komme ind på linket! 🙈

    SvarSlet
  3. thanks for providing such a great article,this article is very help full for me, a lot of thanks sirbuy google reviews cheap

    SvarSlet
  4. kadın spor ayakkabı fiyatları
    http://www.bakgiy.com

    SvarSlet
  5. Hej vil du være sød og sende vejledningen til mig på inge45hammer@gmail.com. Tusind tak🥰

    SvarSlet