onsdag den 8. januar 2014

Jeg vil gerne sige mange tak,

....men jeg ved ikke til hvem
jeg skal sige mange tak for den fine gave?



Op til jul kom, der fine pakker ind af min dør og i én af pakkerne kom disse fine net-lommer/etuier......uden afsender eller det vil sige, jeg kunne se hvilken butik de kom fra? Hmmm jeg går nu og kigger på disse fine lommer og ville ønske, at jeg vidste hvem, der har været så sød og overraske mig med sådan en fin gave. Elsker overraskelser, men denne er ved at drive mig til vanvid ;D

Kom frisk og kom frem sødeste giver?

5 kommentarer:

  1. Kan desv ikke hjælpe dig, men fine er de, og i en lækker farve :) .. håber giveren gir lyd fra sig :)

    SvarSlet
  2. Sikke fine de er!!!!
    Måske har du en hemmelig beundre?
    Det er lidt spændende, så glæder mig til at følge med i jagten på den anonyme giver ;-)

    Kram Anne/mannemor.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Ja det vil jeg da også mægtig gerne vide..... Sådan nogle kunne jeg nemlig godt bruge nogle stykker af :-)
    Kh nanna, Stjernepus

    SvarSlet
  4. Kære Lene-mus:)
    Det er mig der er den glade giver. Tænkte at du nok kunne bruge dem til at holde styr på alle dine ting. Håber du kan lide farven, jeg turde ikke købe dem i lilla:) Kæmpe knus Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Nårh det er dig din bandit :) Tusind tak kære Trine-mus :)

      Slet