tirsdag den 16. april 2013

Vintage-knapper til 80'er pastellerne

Den anden dag skrev jeg om hvordan jeg liiige stod og manglede den helt rigtige knap til et mobil-etui og fluks modtog jeg en mail fra en af mine idoler.


Det var den dygtige Gitte, der kiggede sin knap-lager igennem og sendte mig et par mulige forslag.

TUSIND TAK søde Gitte. 

Og ikke nok med at der var knapper i pakken, der var også en ekstra overraskelse, som fik mig til at danse lykkelig rundt i krea-kontoret..............og nej det var ikke en ekstra kat ;D, men jeg afslører overraskelsen på et andet tidspunkt :-).

5 kommentarer:

  1. Perfekt knap, hvor er hun sød hende Gitte:))

    SvarSlet
    Svar
    1. ja hun er bare rigtig sød hende Gitte :-)

      Slet
  2. Hvor er det bare et lækkert etui. Sig endelig til, hvis det er til salg!
    Kh Judith

    SvarSlet
  3. Hvor er du sød og det var så lidt :)

    SvarSlet
  4. Det ser jo bare perfekt ud. Godt at Gitte læste med og opdagede du manglede. Hun er en fantastisk kvinde.

    Kh. Lis

    SvarSlet