fredag den 14. september 2012

Schhhhh det er en hemlighed

Jeg har lavet en lille overraskelse til en blogveninde....ja overraskelsen bliver jo nok lidt ødelagt nu ;D, men jeg kan ikke holde ud at ha' billederne liggende på computeren længere. 

- pæn at ha' liggende til at skrive lister i?

En lille notesblok-holder igen, er sendt afsted. Notesblokken er fra Coop (ca. A5 størrelse), som jeg blot har dekoreret. Vejledningen er fundet her, men notesblok-holderen er ikke syet efter de samme mål.

- der er papskiver i de åbne lommer som afstivning = betrækket kan vaskes

Det var rigtig sjovt at sy dette lille projekt og stoffet er fra hende her. Det er skønt med små-projekter nu hvor ryggen ikke helt vil som jeg vil. Tilbage på sofaen og hækleriet ;D

8 kommentarer:

  1. Åh, hvem der var din blogveninde ! Gad vide om det er hende her ........ ;) skøn farvesammmensætning

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare flot lavet, du er bare super dygtig:-)

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Er vild med det neon-look du har tilføjet den :-) Øv med den dumme ryg (har selv prøvet at brække min - Av!)

    SvarSlet
  4. Flot og yndig som altid. Bare det var mig, der modtog den.

    Husk nu at bruge ryggen til noget, så den ikke går helt i baglås.
    Kan du have en super god week-end, kære Lene

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Hej Lene
    Hvor er den blevet fin! Altså! Du er bare så dyktig til det her. OGSÅ!
    Jeg ville ønske, jeg var lige så god som dig til de her etuier! *smiler*

    Dejlig weekend til dig!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  6. Det er helt vildt flot. Jeg vil også gerne være din blog-veninde. Hi hi. Ha en god weekend og god bedring med ryggen. :-)

    SvarSlet
  7. Sikke en dejlig blogveninde du er :-)

    Hvor er det bare en fin notesbog-holder.

    SvarSlet