fredag den 21. september 2012

Positive valg...helt gratis.

great idea
billedet er fundet her


Pinterest er jo et forjættende, men helt fantastisk sted. Jeg fandt denne fine printable den anden dag og for ikke at synke ned i selvmedlidenheden (efter panik-angsten), så tager jeg bevidste valg om at være positiv.

Man skal ikke fortrænge de der øv-følelser, for det er legalt at være trist, men for mig er det er bare så vigtigt, at huske følgende ord:

"Succes i livet, er ikke at undgå at falde, 
men at kunne rejse sig igen"

Disse ord fik jeg sammen med en blomst af en meget kær kollega, efter en bilulykke, hvor jeg syntes det var meget svært at acceptere endnu flere fysiske skader. Og hvor jeg følte mig som en fiasko her i livet....det havde jeg dog aldrig fortalt min kollega, men han må ha' kunnet gennemskue mig (han var ikke blot min kollega, men også min gamle lærer fra folkeskolen, så han har jo kendt mig i mange år).

Ha' en god fredag derude i blogland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar