onsdag den 19. februar 2020

Syvejledning på dimsepung

Jeg syede et par dimsepunge i gave i julen 2019 og fik lyst til at lave flere, som jeg har doneret til salg hos Sønderjyllands dyreværnsforening . Og da jeg viste disse dimsepunge på IG, blev jeg spurgt om jeg havde en syvejledning.....det havde jeg ikke, men har lige lavet en super hurtig en af slagsen og selvfølgelig havde jeg fået indstillet kameraet forkert, så billederne er af en ringe kvalitet (suk). 

Jeg kan godt lide at foret er syet sammen med yderstoffet, dvs at foret ikke sidder løst inden i etuiet, men at det er syet med i syningen af yderstoffet. Ved at benytte denne fremgangsmåde, får jeg jo lidt ekstra håndsynings-arbejde.... det kan jeg godt lide, men så er du advaret ;-) 





Du kan finde syvejledningen 
ved at trykke på linket her: dimsepung


Og hvad bruger man så en "dimsepung" til? Tjah dimser? Jeg kunne godt bruge min i forbindelse med de småting, som jeg har i min svømmetaske, men jeg ved, at dimsepungen også kan bruges at ha' et nøgle garn og rundpinde til kludestrikning, når man er på farten :-) Ja sådan en dimsepung kan bruges til mange ting og sikkert også børn (altså ikke til opbevaring af børn ;-), men fx til nogle af de der smådyr eller småting, som de gerne vil ha med på farten)






1 kommentar:

  1. Listen...

    What I'm going to tell you may sound really creepy, and maybe even a little "out there..."

    BUT what if you could just click "Play" to LISTEN to a short, "magical tone"...

    And INSTANTLY attract MORE MONEY into your LIFE??

    And I'm talking about hundreds... even thousands of dollars!!!

    Think it's too EASY?? Think something like this is not for real?!?

    Well, I'll be the one to tell you the news.

    Sometimes the most significant blessings in life are also the SIMPLEST!!!

    Honestly, I will provide you with PROOF by letting you PLAY a REAL "magical wealth building tone" I developed...

    YOU just press "Play" and you will start having more money come into your life... starting pretty much right away...

    TAP here now to play this magical "Miracle Abundance Tone" as my gift to you!!!

    SvarSlet