fredag den 20. marts 2015

Den ÆGte påskehare

...som jeg lovede bringer jeg hermed en lille DIY

ELLER 
det vil sige...

I kan sende mig en mail. LH10(snabelA)PC.DK
Det SKAL være en mail og IKKE en kommentar. 
Kunne pludselig ikke lige huske 
hvordan man laver direkte links til egne mønstre???? 
Men jeg mailer gerne mønsteret indtil jeg finder ud af hvordan man gør :-)

Opskriften kommer til at kunne hentes på bloggen 
og hos Tante Grøn, men indtil da, kan man altså sende mig en mail.


Dennne ÆGte påskeharekilling kostede seriøse smerter, at hækle, MEN jeg gjorde det! Og så gør det ikke så meget, at jeg på de 26 omgange måtte hvile armen og indimellem ha hovedet ned mellem benene fordi jeg var ved at besvime af smerte.




Ha en rigtig god weekend.

8 kommentarer:

  1. Hvor er den sød. Ville ønske jeg kunne hækle Jette

    SvarSlet
  2. Den er vel nok charmerende! Flot arbejde og godt kæmpet!

    SvarSlet
  3. Kære Lene. Det er dejligt at høre fra dig igen, jeg har savnet dine kreative hæklerier på bloggen. Sender de bedste ønsker for fremtiden :-)

    SvarSlet
  4. Hej Lene. Er virkelig glad for at høre fra dig igen, har været inde på bloggen næsten hver dag, for at se om der var nyt fra dig. Har fulgt dig længe, og synes du har en spændende blog. Er ked af at høre, hvad der er sket med dig, dejlig du er tilbage. Knus

    SvarSlet
  5. Kære Lene. Det er noget af det fineste påskepynt, du har lavet der og oven i købet med en skidt og dum arm. Så godt klaret af dig <3
    Beundringsværdigt <3
    Pas nu på dig selv <3
    Knus Gitte

    SvarSlet
  6. Aa.., so cute!! :)

    Hey,My name is Pradana. Do you know or ever heard about Batik from Indonesia?
    I'm from "The world's Batik city". Jogja city, Indonesia.
    I'm sorry I don't know about Danish, so I'm writing with English.
    Nice to meet you.

    honbookstore.com

    SvarSlet